دیدار نوروزی با امام جمعه مشهد اردهال

رئیس هیئت های مذهبی، هیئت امنا و دست اندرکاران مراسم قالیشویان با حضور روحانیون منطقه فین با امام جمعه مشهد اردهال دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از شهرستان کاشان،مسئول ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص برگزاری مراسم شهادت حضرت سلطانعلی ابن امام محمدباقر در ایام ۲۷ جمادی الثانی ارائه کرد.

محمد احترامی، با بیان اینکه امسال روز ۲۷ جمادی الثانی مصادف با ۱۸ فرودین ماه ۹۵ است گفت: مراسم سالروز شهادت این امامزاده بزرگوار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مشهد اردهال برگزار می شود.
وی اظهار داشت: حجت الاسلام سلیمانی تبار امام جمعه مشهد اردهال و حجت الاسلام ماندگاری کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا از سخنرانان این مراسم خواهند بود.
مسئول ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین در مشهد اردهال تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده در روز ۲۰ فروردین برنامه کوی محبت از شبکه دو سیما با حضور آیت الله امامی کاشان به روی آنتن خواهد رفت.

IMG_6543
امام جمعه مشهد اردهال، با تقدیر و تشکر از این اقدام توسط مردم فین که مسبب اصلی ورود تشیع به منطقه و ایران بوده اند در خصوص حضرت زهرا و شفاعت ایشان به روایتی از شیخ صدوق در کتاب امالى از رسول خدا (ص) اشاره کرد.
حجت الاسلام سلیمانی تبار افزود: همزمان با آغاز سال جدید و برگزاری مراسم تحویل سال و شروع طرح آرامش بهاری در آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان طرح خرید قطعه‌ای از بهشت در این مکان مقدس اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح که با الگوگیری از طرح وقف مشارکتی و در قالب طرح مودت به اجرا درآمده است هر متر مربع از زمین مورد نظر به مبلغ یک میلیون ریال ارزش‌گذاری شده و بسته به توان مالی خیرین، واقفان و افراد متقاضی خریداری و به آستان مقدس هدیه شد تا در طرح توسعه حرم مطهر مورد استفاده قرار گیرد.


پاسخ دهید

دیدگاه شما