سرویس‌دهی رایگان به زائران مشهد اردهال

سرویس‌دهی رایگان به زائران مشهد اردهال
در روز مراسم قالیشویان صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان از سرویس‌دهی رایگان به زائران مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین کاشان در مشهد اردهال خبر داد.

اکبر وطنخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرستان کاشان با هدف تکریم زائران امامزاده حضرت سلطانعلی‌این امام محمدباقر(ع) از صبح روز جمعه ۱۴ مهرماه در دومین جمعه از مهرماه تا بعد از ظهر این روز برای زائران این امامزاده واجب ‌التعظیم سرویس رایگان دارند.

وی در ادامه به تقدیر از رانندگان نمونه و قانونمدار تاکسیرانی کاشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی نیز اشاره و عنوان کرد: سه نفر از رانندگان این سازمان شامل محسن بوستان‌‌‌افروز، حسن زادفر و رضا سقایی‌راوندی بر اساس نداشتن تخلفات در سابقه گواهینامه، توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر مانند عدم سرویس‌دهی به بانوان بدحجاب، پلاک خودرو، رضایت‌مندی مردم و کنترل سالیانه به عنوان رانندگان نمونه انتخاب و معرفی شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان افزود: رانندگان نمونه تاکسیرانی شهرستان کاشان می‌توانند به عنوان الگوهای دیگر رانندگان تاکسی و عمومی شهرستان باشند تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن کاهش تصادفات شهری شاهد ترافیک روانی در سطح شهرستان باشیم.

این مسئول اجرای فریضه احیای امر به معروف و نهی از منکر توسط رانندگان تاکسی این شهرستان را یکی از برنامه فرهنگی سازمان دانست و گفت: تاکسی‌های شهرستان کاشان طی سال و در مناسبت‌های مختلف به تراکت‌های عفاف و حجاب مزین می‌شوند.

به گفته وی، این طرح در تاکسیرانی شهرستان کاشان با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ حجاب و پوشش اسلامی در جامعه اجرا می‌شود و رانندگان تاکسی نیز از سرویس‌دهی به بانوان بدحجاب امتناع می‌کنند.

وطنخواه، نقش تاکسیرانی را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ارتباط و تعامل تاکسیرانی با عامه مردم جامعه می‌تواند در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرستان کاشان اذعان داشت: هم‌اکنون ناوگان تاکسیرانی کاشان در ۴۰ خط که کل محدوده شهرها و روستاهای این شهرستان را شامل می‌شود، فعالیت دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ۱۸ درصد جابجایی‌های درون‌شهری مسافران کاشان توسط ناوگان تاکسیرانی شهرستان کاشان انجام می‌شود.


پاسخ دهید

دیدگاه شما