دعای سحر از فضای معنوی حرم مطهر شهید اردهال، میهمان سفره های سحری می شود.

حجه الاسلام والمسلمین فردوسی از پخش دعای سحر ماه مبارک رمضان از فضای معنوی و ملکوتی حرم مطهر فرزند بلافصل امام محمد باقر (ع) در ماه میهمانی خدا خبرداد.حجه الاسلام والمسلمین فردوسی از  پخش دعای سحر ماه مبارک رمضان  از فضای معنوی و ملکوتی حرم مطهر فرزند بلافصل امام محمد باقر (ع) در ماه میهمانی خدا خبرداد.

ایشان با اشاره به فرارسیدن ماه مبار رمضان گفت: در روزهای پایانی ماه شعبان  و با استقبال از ماه مبارک رمضان دعای سحر  و چندین دعای این ماه پر برکت به همراه نماز جماعت مغرب از فضای  معنوی و ملکوتی حرم مطهر حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) در مشهداردهال ضبط و در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد گردید.
وی  افزود: این مراسم با حضور حضرت آیت الله امامی کاشانی و جمعی از مسئولین ، زائرین و مجاورین حرم مطهر در  روز شنبه و یکشنبه مورخ ۹۲/۴/۱۵و۱۶ از ساعت ۲۰ الی ۲۲ و با صدای گرم حاج رضا نبوی و حاج محمدرضا غلامرضا زاده، توسط گروه معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران ضبط خواهد گردید.
مدیریت آستان مقدس از کلیه دوستداران و ارادتمندان به اهل البیت (ع) دعوت نمود تا در  روز شنبه و یکشنبه  پایانی ماه شعبان ،با حضور در حرم مطهر ٰاولین سفیر و شهید اهل بیت در ایران خادمین حرم را در این امر یاری نمایند.


دیدگاه ها مسدود شده اند .