در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) کربلای ایران سیاه پوش شد

همزمان با ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و سیاه پوش شدن حرم حضرت سلطانعلی(ع) ، زائرین و عزاداران شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) برای عرض تسلیت به ساحت برادر بزرگوارش به مشهداردهال می روند.همزمان با ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و سیاه پوش شدن حرم حضرت سلطانعلی(ع) ، زائرین و عزاداران شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) برای عرض تسلیت به ساحت برادر بزرگوارش به مشهداردهال می روند.

مدیر آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان از برگزاری ویژه برنامه های ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در حرم حضرت سلطانعلی(ع) خبرداد و گفت : مراسم عزاداری ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) از روز۵شنبه هفتم شهریور ماه آغاز و تادوشنبه یازدهم شهریورماه در حرم مطهر ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین فردوسی افزود: امشب در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) نیزبعد از نماز مغرب و عشاء مراسم سخنرانی توسط استاد محقق رجبی دوانی ومداحی آقای شریفی همراه با استودیوی کارشناسی مذهبی حاج آقای محمدی و مجری گری سلطانی از شبکه ۳ سیما  برگزار می شود.
وی افزود : در روز شهادت امام ششم شیعیان جهان نیز مراسم ویژه‌ای در صحن امام محمدباقر(ع) با حضور هیات های مذهبی جهت عرض تسلیت برگزار می گردد که زائرین و عزاداران حرم مطهر  در روز شهادت از مدیحه سرایی آقای بنی فاطمه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالصاحب حسینی بهره مند می شوند.
وی یاد آورشد :با توجه به توافقات صورت گرفته با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، اکیپی از آن سازمان محترم جهت ضبط و پخش برنامه های حرم مطهر در ایام شهادت امام صادق(ع) از ۵شنبه  به مدت ۵ روز در حرم مطهر مستقر گردیده اند.

پاسخ دهید

دیدگاه شما