۲۰ تن مواد اساسی و ضروری به مناطق سیل زده ارسال شده است

۲۰ تن مواد اساسی و ضروری به مناطق سیل زده ارسال شده است.

مسئول ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین  ضمن تشکر و قدردانی از مردم ولایت مدار فین در راستای همکاری و کمک به مردم سیل زده استان های لرستان و خوزستان گزارشی از کمک های اهالی فین اعلام نمودند.سئول ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری فین کاشان ضمن تشکر و قدردانی از مردم ولایت مدار فین در راستای همکاری و کمک به مردم سیل زده استان های لرستان و خوزستان گزارشی از کمک های اهالی فین اعلام نمودند.
حاج محمد احترامی عنوان نمودند: طی چهار مرحله و به مقدار حدودی ۲۰ تن به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیون ریال کمک های مردمی برای مردم سیل زده ارسال شده است.
ایشان ادامه دادند: در مرحله اول در تاریخ ۱۵/۱/۹۸ با ارسال ۵ تن آرد به شهرستان الیگودرز، در مرحله دوم نیز ۵ تن برنج به شهرستان پلدختر در تاریخ ۱۹/۱/۹۸ ارسال گردید.
مرحله سوم ارسال کمک های مردمی  شامل ۵ تن  برنج و ۵۰۰ بسته بهداشتی و خوراکی به اردوگاه الغدیر واقع در شهرستان حمیدیه استان خوزستان در تاریخ ۳۱/۱/۹۸ بود و همچنین مرحله چهارم ۴ تن برنج و ۳۰۰ بسته بهداشتی و خوراکی به پادگان شهید حبیب الهی واقع در اهواز در مورخ ۳/۲/۹۸ توسط کامیون ارسال گردید.
ایشان اضافه نمودند اردوگاه الغدیر و پادگان شهید حبیب الهی مسئولیت طبخ غذا برای روستاهای شهرستان های حمیدیه و سوسنگرد را بر عهده داشته اند.
احترامی در پایان اعلام نمود کمک های مردمی با توجه به نیاز مردم مناطق سیل زده از کالاهای اولیه، ضروری و اساسی تهیه شده است و همچنین مردم ولائی می توانند با ارسال کمک های نقدی خود در تهیه و ارسال مواد اولیه مشارکت کنند.


پاسخ دهید

دیدگاه شما