فیلم مستند دومین جمعه مهرماه

مستند دومین جمعه مهرماه تهیه و تولید شد

فیلم مستند دوّمین جمعه مهرماه به همّت کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد برگزاری مراسم قالیشویان تهیّه و تدوین شد. در این فیلم سعی شده است به ابعاد شخصیتی سیاسی و اجتماعی حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) و فلسفه برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان پرداخته شود.

مستند دومین جمعه مهراین فیلم مستند توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با همکاری انجمن سینمای جوان این شهرستان ساخته شده ‌است.
حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی افزود: این فیلم به تهیه کنندگی ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین کاشان در مشهد اردهال در راستای ارائه یک منبع واحد و صحیح از معرفی و فلسفه برگزاری مراسم قالیشویان به مدت ۷۵ دقیقه تولید شده ‌است.
مسئول تبلیغات ستاد برگزاری مراسم قالیشویان فین کاشان، با اشاره به تکثیر این فیلم مستند در ۶ هزار لوح فشرده تصریح کرد: تعدادی از این لوح‌ها بین دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه‌های کاشان و بخشی از آن همزمان با دومین جمعه مهرماه روز برگزاری مراسم قالیشویان در مشهد اردهال بین زائران توزیع می‌شود.
به گفته وی، ماجرای کامل ورود حضرت سلطان علی بن محمد باقر (ع) به مسجد جامع  فین کاشان تا مراحل حرکت آن حضرت از این منطقه به مشهد اردهال و نحوه  شهادتش توسط کارشناس مذهبی به طور جامع و کامل و بر اساس مستندات تاریخی هر کدام در محل وقوع آن در قالب ابن فیلم روایت می‌ شود.


۲ دیدگاه برای “فیلم مستند دومین جمعه مهرماه”

آرین لطفعلیان بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۲ at ۱۲:۲۴ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید.
من دانشجویی هستم که برای انجام یک پروژه نیاز به یک نسخه از فیلم مستند “دومین جمعه مهرماه” دارم.
چون در وب سایت هیچ راهی برای برقراری ارتباط با مسئولین وب سایت پیدا نکردم این پیغام رو اینجا گذاشتم.
خواهش می کنم در مورد بدست آوردن نسخه ی مورد نیاز راهنماییم کنین.
ممنون.

قاسم بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۲ at ۹:۴۲ ق٫ظ

سلام علیکم
برای تهیه مستند دومین جمعه مهر ماه میتوانید به مکان ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مراجعه فرمائید.
و درصورتیکه که شما کاشان تشریف ندارین لطفاًبا ایمیل info[at]shahideardehal.ir شماره تماس خود را ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود.
با تشکر

پاسخ دهید

دیدگاه شما