مراسم ویژه شهادت امام محمد باقر(ع) از حرم علی بن محمد باقر

ویژه برنامه شهادت امام محمد باقر (ع) از مشهد اردهال کاشان در برنامه “پنجمین خورشید” چهارشنبه ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

عوامل برنامه  پنجمین خورشید  به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع)  به مشهد اردهال کاشان رفته است تا با حضور در بارگاه ملکوتی سلطان علی بن محمد باقر، فرزند امام محمد باقر (ع) به پخش برنامه های  ویژه عزاداری از آن حرم شریف بپردازد .

میثم آقا بیگی تهیه کننده این برنامه گفت :در این برنامه  حجه الاسلام امامی کاشانی به عنوان کارشناس و مهمان برنامه  و همچنین یکی از مداحان اهل بیت حضور دارند .پخش زنده نماز جماعت از مشهد اردهال همراه باحضور عاشقان این خاندان و پخش مراسم  ویژه شهادت آن حضرت از دیگر بخش های این برنامه است .

گفتنی است، امسال ۱۱مهر روز شهادت امامزاده علی بن محمد باقر (ع) با دومین جمعه ماه مهر ، روز قراردادی مردم فین کاشان برای برگزاری آیین قالیشویان و همچنین ۷ ذی الحجه(۱۰ مهرماه  ) با  شهادت امام محمد باقر مصادف شده است .

“پنجمین خورشید” کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما است  که در چهارشنبه ۹ مهر شب شهادت  امام محمد باقر (ع) از شبکه سه سیما پخش می شود .


پاسخ دهید

دیدگاه شما